zondag 8 december 2013

Soep-blok

Ik had het lootje van mijn moeder getrokken voor Sinterklaas.
Naast de gekochte cadeautjes vond ik het ook wel leuk om iets zelfgemaakts te geven!
En bij die cursus waar ik nog niet aan begonnen ben,
"Art of Holiday Goodness",  zag ik wel een heel leuk cadeautje!
Een beschilderd houten blok met daarop een recept!
Ik heb een recept van mijn moeder gebruikt,
zodat ik er zeker van was dat ze het een lekker gerecht zou vinden :-)

De plaatjes zijn eerst van papier geknipt,
toen op het blok geplakt en beschilderd.








2 opmerkingen:

trompke zei

Ik vind het een geweldig en mooi idee. Ook heel mooi gemaakt allemaal. Daar heb je best wel veel werk mee gehad lijkt me.

Ineke zei

Wel weer een nieuw woord: soepblok!!!! Ik schiet elke keer in de lach bij dit woord ;-) Hij is hartstikke leuk en knap gemaakt!