zondag 22 januari 2017

365 Kleine Kaartjes - 22


2 opmerkingen:

Jolande zei

Een kroontjes pen getekend met een kroontjes pen? Erg leuk gedaan.
Ik heb op twee verschillende lagere scholen gezeten, de eerste was heel modern en leerde ons in blokletters schrijven, toen ik op de tweede school kwam moest ik daar schuin en aan elkaar leren schrijven met precies dezelfde letters als jij hier geschreven hebt.
Bij mij is dat nooit wat geworden.
Grappig dat zo'n herinnering dan boven komt borrelen bij het zien van zo'n woord.

trompke zei

Heel mooi! Wij mochten vroeger ook met kroontjespen sschrijven op school. Had je zo'n mooi inktpotje in je tafel zitten, met een schuifdekseltje. En als je dan vlekkeloos en foutloos had geschreven mocht je met gekleurde inkt schrijven :-) En mijn moeder maar inktlappen naaien ;-) Ik heb ze ook nog die pennen. Zelfs een nieuwe.